[vc_row][vc_column][vc_column_text]Internet je postao mesto dobre kupovine. Potrošaci internet koriste da se informišu, uporede i nadju najbolji odnos cene i kvaliteta onoga što traže, a shodno tome internet pruža velike mogucnosti kompanijama da putem digitalnog marketinga privuku klijente i uvecaju svoje prihode.

Digitalni marketing jedne kompanije obuhvata citav niz aktivnosti na razlicitim internet – marketinšim kanalima, a kako bi Vam olakšali snalaženje i shvatanje o velicin digitalnog marketinga podelili smo ga u nekoliko paketa usluga.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][spacing desktop_height=“20″ mobile_height=“20″ smobile_height=“20″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

Google oglašavanje

Najbolji nacin za dovodenje posetilaca na vaš sajt predstavlja pojavljivanje vaše internet adrese na Google pretrazi, uz pomoc Ad’s sistema.

Prednost oglašavanja na Google

Placeni oglasi na Google-u ne isticu se samo prikazivanjem na prvoj stranici Google-a iznad organskih (neplacenih) rezultata, vec što u sebi sadrže citav niz dodataka. Primer je mogucnost da se sa Google-a direktno možete pozivate sa Vašeg mobilnog telefona brojeve koji su prikazani na oglasu.

Ad’s – Najbolji nacin za dovodenje posetilaca na vaš sajt predstavlja pojavljivanje vaše internet adrese na Google pretrazi, uz pomoc Ad’s sistema. Ad’s sistem predstavlja Google-ov servis za reklamiranje koji ce neki oglas ili sajt postaviti na prvu stranicu Google-ove pretrage, a ono što Ad’s cini posebnim je da se za oglašavanje placa samo kada neko klikne na taj oglas. Ovaj vid oglašavanja naziva se Pay-per-Click (placanje po kliku) oglašavanje. Dakle, ne postoje troškovi placanja prikaza oglasa, ako nikoga ne interesuje Vaš oglas, u suprotnom platicete za svaki klik na vašu reklamu. Cena klika zavisio od aktulene ponude i tražnje za kljucne reci koje se postavljaju na internet, cenu klika odredujete sami.

Kontrola trošenja budžeta definiše se na dnevnom nivou i nakon potrošenog dnevnog nivoa budžeta, isti se gasi do narednog dana.

Google Display oglašavnje

Na Google pretraživacu moguce je prikazivati samo tekstualne oglase , dok kod Display oglašavanja postoji mogucnost emitovanja banera ili video oglasa.

Google Display mreža predstavlja milione partnerskih sajtova u svetu koji imaju opciju prikazivanja Google Display oglasa.

Vaši oglasi ce se pojavljivati na referentnim sajtovima koji odgovaraju izabranim targetima ili geografskim lokacijama.

Oglašavanje na Display mreži donosi 3 glavna benefita:
• Povecanje svesti o brendu kod potencijalnih kupaca (Branding kampanje)
• Povecavanje lojalnosti kod vase ciljne grupe i ponovno vracanje korisnika na vec posecen veb sajt (Remarketing)

Ova tri benefita postižemo tako što za svaki od njih koristimo oglas izraden specijalno za tu namenu u kombinaciji sa pravim nacinom targetiranja.

Za Branding kampanje uglavnom se koriste visoko kvalitetni Google Display oglasi koji ostavljaju jak utisak i na vizuelno lep nacin predstavljaju proizvod, uslugu, brend ili kompaniju. Ukoliko je, ipak, cilj povecanje prodaje – takvi oglasi onda uglavnom promovišu akcije, sniženja, kupone ili nagradne igre kako bi se privukla pažnja ljudi i oni ukljucili u aktuelnu promociju.

Google Analitika

Google Analitika predstavlja kljucno mesto za analizu vaših postavljenih kampanja digitalnog marketinga. Svaka pokrenuta kampanja daje odredjene rezultate, broj poseta raste, posetioci klikcu na odredjene oglase, ali da li je sve to dovelo do konkrente konverzije i uspeha može se videti tek kroz Google Analitiku

Pravilna analiza statistickih podataka pre, u toku, i posle kampanje jedan je od najvažnijih faktora njene uspešnosti. Prednost digitalnog marketinga upravo i jeste u toj merljivosti. Broj klikova i prikaza, frekvencija prikazivanja oglasa, demografski podaci i podaci o interesovanjima posetilaca samo su neki od podataka koje možemo dobiti korišcenjem alata koji se zove Google Analytics.

Google analitika, medutim, ne prikazuje kako napreduju vaše kampanje bez dodatnih postavki. Ono što se mora uraditi jeste definisanje šta je to što je kriticno za vaše poslovanje i zatim te parametre detaljno pratiti.

Najvažnije metrike Google Analitic-sa su:
• Prodaja
• Klik na dugme za poziv
• Rezervacija
• Lidovi ()
• Prijava na Bilten
• Skidanje PDF dokumenata;
• Slanje email-a.

Integracija Ad’s-a i Analytics-a omogucava da se optimizacija kampanje ne završi samo na kvantitativnoj analizi (uporedivanju cena klika), vec da se i kvalitativno odredi koji su klikovi i koji posetioci najvredniji vama kao oglašivacu. Google Ad’s kampanju trebalo bi fokusirati na njih.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]